Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului/produselor sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, prin completarea formularului de retur.
In cazul unui retur cumparatorul va acoperi costul transportului iar returnarea produselor se va face in termen de 14 zile calendaristice de la data notificarii returului, folosind serviciile de curierat rapid.
PRODUSELE GRAVATE, REALIZATE LA COMANDA, PERSONALIZATE NU SE POT RETURNA .
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 următoarele: produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Conform legii, bijuteriile gravate/personalizate, realizate conform specificatiilor clientului nu se pot returna. In aceasta categorie intra orice bijuterie gravata, colierele cu nume sau cele realizate conform specificatiilor clientului.
Legea completa o puteti citi aici: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf. Asadar, bijuteriile realizate la comanda si personalizate conform indicatiilor dumneavoastra, nu pot fi returnate.
📌 Atenție la detalii înainte de a plasa comanda
Vă rugăm să verificați cu atenție textul, numele, datele și toate detaliile de gravare/personalizare înainte de a plasa comanda.
După ce comanda dumneavoastră este confirmată și intră în producție, nu mai pot fi făcute modificări la specificațiile de personalizare.
Produsele returnate trebuie sa fie NOI, NEFOLOSITE/ fara sa fi fost probate si livrate in ambalajul original, inclusiv bratara cadou*.
*Ambalajul/cutia iNGRiKO & certificatul sunt parte a produsului achizitionat.
iNGRiKO ofera -in semn de curtoazie, o bratara cadou (bratara snur cu 1 piatra jad), fiecarei comenzi de min 450 lei plasate pe site. In cazul exceptional in care bratara cadou nu este trimisa impreuna cu produsul/produsele retur, se va factura contravaloarea acesteia: 30 ron, suma care se va retine din valoarea returului.
Prin urmare, va rugam sa aveti in vedere faptul ca nu se accepta returul pentru urmatoarele categorii de produse:
pentru care nu a fost comunicata cererea de retur in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea coletului (data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a bunurilor);
pentru care nu au fost respectate conditiile de retur prevazute mai sus;
deteriorate, cu urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice /electrice;
care nu sunt insotite de toate accesoriile;
gravate cu mesaje/cuvinte personalizate, conform legislatiei in vigoare.
Ne rezervam dreptul de a refuza returul pentru orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic/zgariat sau deteriorat.
Din motive de igiena, pentru protectia sanatatii consumatorilor, in cazul cerceilor returul se poate face in ziua in care s-a primit coletul sau in maxim 48 de ore de la primirea acestuia.
Ulterior acestui termen, ne rezervam dreptul sa nu acceptam niciun retur pentru categoria cercei.
Costul transportului pentru retur este suportat de cumpărător. Tariful exact este stabilit de firma de curierat pe care o alegeți și vi se comunică direct de către aceasta.
Dacă la plasarea comenzii ați beneficiat de transport gratuit, în cazul returului se va reține taxa de livrare standard (19 RON) din suma returnată.
Pentru a trimite produsul înapoi:
Ambalați produsul exact cum l-ați primit – în ambalajul original (cutie carton dur, cutiuta de bijuterii iNGRiKO, certificatul și accesoriile) + protecție suplimentară (cutie carton dur), astfel încât să ajungă intact.
Contactați o firmă de curierat rapid (ex: Fan Courier, Sameday, Cargus) și solicitați preluarea coletului de la adresa dumneavoastră.
Achitați costul transportului direct către firma de curierat.
Expediați coletul doar prin curier rapid (nu prin Poșta Română) la adresa:
Destinatar:
SC Ingriko International SRL
Str. Nordului 21
Bacău / Bacău
Tel: 0371 177 877
⚠️ Important: Produsele trimise fără protecție corespunzătoare, deteriorate în transport sau expediate prin altă metodă decât curier rapid nu vor fi acceptate la retur.
Pentru bijuteriile negravate și nepersonalizate, clientul poate solicita rambursarea sumei plătite.
Restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar, în contul IBAN indicat în formularul de retur.
Termenul de procesare este de maximum 14 zile de la data primirii și verificării produsului returnat.
Durata efectivă până la încasarea banilor poate varia în funcție de banca emitentă, iar iNGRiKO nu poate fi făcut responsabil pentru eventuale întârzieri generate de aceasta.
FORMULARUL DE RETUR* se poate descarca aici.
*Daca formularul este transmis prin e-mail la adresa office@ingriko.com, semnatura nu este necesara.
Anularea unei comenzi
Daca doriti sa anulati comanda inainte de expediere, va rugam sa ne contactati la: office@ingriko.com, iar iNGRiKO va face tot posibilul sa indeplineasca solicitare dvs. Cu toate acestea, nu putem garanta anularea comenzii odata ce aceasta a fost confirmata si trimisa in productie. Anularea in mod repetat a comenzilor de catre acelasi client este considerata abuz.
Refuzul/neridicatea unei comenzi, sunt considerate abuzuri si ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzi in cazul clientilor cu istoric negativ.
NOTE:
1) Termenii si conditiile din prezenta sectiune sunt in concordanta cu cerintele legale aplicabile contractelor incheiate la distanta.
2) Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.
3) In cazul returnarilor repetate de produse, acestea pot fi interpretate ca Utilizari abuzive sau ca Incalcari, conform termenilor si conditiilor website-ului. In astfel de situatii, iNGRiKO va poate bloca accesul pe website, sau va poate refuza onorarea comenzilor.