Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,
in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, prin completarea formularului de retur.
In cazul unui retur
cumparatorul va acoperi costul transportului iar returnarea produselor se va face in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
PRODUSELE GRAVATE, REALIZATE LA COMANDA, PERSONALIZATE NU SE POT RETURNA .
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 următoarele: produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Conform legii, bijuteriile gravate/personalizate, realizate conform specificatiilor clientului nu se pot returna. In aceasta categorie intra orice bijuterie gravata, colierele cu nume sau cele realizate conform specificatiilor clientului.
Legea completa o puteti citi aici:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf Asadar, bijuteriile realizate la comanda si personalizate conform indicatiilor dumneavoastra nu pot fi returnate.
Prin urmare, este important sa va asigurati de corectitudinea informatiilor comunicate in comanda scrisa si a detaliilor referitoare la modalitatea de gravare/personalizare a produselor pe care le comandati.
Odata acceptata/confirmata comanda dvs. cu cererea de gravare/personalizare a produselor, specificatiile respectivei comenzi nu vor mai putea fi modificate ulterior.
Produsele returnate trebuie sa fie
NOI, NEFOLOSITE/ fara sa fi fost probate si livrate in ambalajul original, inclusiv bratara cadou.
Ambalajul este parte a produsului achizitionat. iNGRiKO ofera- in semn de curtoazie, o bratara cadou (bratara snur cu 1 piatra jad alb), fiecarei comenzi plasate pe site. In cazul exceptional in care bratara cadou nu este trimisa impreuna cu produsul/produsele retur, se va factura contravaloarea acesteia: 30 ron.
Prin urmare, va rugam sa aveti in vedere faptul ca nu se accepta returul pentru urmatoarele categorii de produse: - pentru care nu a fost comunicata cererea de retur in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea coletului; - pentru care nu au fost respectate conditiile de retur prevazute mai sus; - deteriorate, cu urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice /electrice; - care nu sunt insotite de toate accesoriile; - gravate cu mesaje/cuvinte personalizate, conform legislatiei in vigoare.
Ne rezervam dreptul de a refuza returul pentru orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic/zgariat sau deteriorat.
Din motive de igiena, pentru protectia sanatatii consumatorilor, in cazul cerceilor returul se poate face in ziua in care s-a primit coletul sau in maxim 48 de ore de la primirea acestuia.
Ulterior acestui termen, ne rezervam dreptul sa nu acceptam niciun retur pentru categoria cercei.
Cumparatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor, în caz de retragere.
***In situatia in care, la plasarea comenzii, costul transportului a fost oferit gratuit de catre Vanzator, in cazul returului produselor comandate, se va factura taxa de expediere respectiva (17 RON) !!!
Returul produsului se face de catre cumparator, prin intermediul unei firme de curierat rapid: Fan Courier (021-9336)/ Cargus (021-9330)/ Sameday, la adresa:
SC Ingriko International SRL
Str Nordului 21, Bacau/ Bacau
0371 177 877
In cazul bijuteriilor negravate/fara personalizare, clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului.
Contravaloarea produselor, se va restitui astfel: plata online sau prin OP -
in contul indicat in formularul de retur,
in maximum 15 zile lucratoare.
Restituirea in cazul platilor online sau prin OP depinde direct de banca prin care se efectueaza tranzactiile, astfel incat nu ne facem responsabili pentru intarzierile intervenite.
FORMULARUL DE RETUR* se poate descarca aici.
*Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract. **Daca formularul este transmis prin e-mail la adresa office@ingriko.com, semnatura nu este necesara.
Anularea unei comenzi
Daca doriti
sa anulati comanda inainte de expediere, va rugam sa ne contactati la: office@ingriko.com, iar iNGRiKO va face tot posibilul sa indeplineasca solicitare dvs.
Cu toate acestea, nu putem garanta anularea comenzii odata ce aceasta a fost confirmata si trimisa in productie.
Anularea in mod repetat a comenzilor de catre acelasi client este considerata abuz.
Refuzul/neridicatea unei comenzi, sunt considerate abuzuri; ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzi in cazul clientilor cu istoric negativ.